Az éves igények kiutalása határidőre megtörtént

2021.08.23-a volt az éves igények kiutalásának határideje. A 2021/2022-es menetrendi időszakra 17 megrendelő, összesen 1.385.540 menetvonaligénye került visszaigazolásra, ezzel megteremtve a menetrendi alapstruktúrát. A kiutalt igények 93%-a személyszállítási megrendelés, és mindössze 7% az árufuvarozók által a menetrendi időszakot megelőzően tervezett teljesítmény. Az árufuvarozási megrendelések közül 30% kiszolgáló tehervonat, de 46%-ot tesznek ki a nemzetközi termékcsoportokba tartozó megrendelések is, köztük a nemzetközi kombinált forgalmú tehervonatokkal, illetve a korridor tehervonatokkal is.

5_oldal.PNG

A szolgáltatások tekintetében a tolatószemélyzet biztosítása jelenik meg legnagyobb súllyal az éves igények között, a kiutalt szolgáltatások felét teszik ki. A kiemelt szolgálati helyek Ferencváros, Győr-Rendező, Pécsbánya-Rendező és Eperjeske-Rendező, ahol a tolatószemélyzetre vonatkozó igényüket az árufuvarozó társaságok már az éves kiutalási rendben biztosítani kívánták. A saját tolatás jelzése, mint vasútvállalati tevékenység is egyre nagyobb arányban jelenik meg előzetesen is, egyértelműen mutatva, hogy hol kerültek kiépítésre ilyen jellegű kapacitások a vasútvállalatok oldalán – Soroksári út rendező, Bükkábrány, Ferencváros és Komárom-Rendező az éves kiutalási folyamatban leginkább érintett szolgálati helyek.

6_oldal.PNG

Természetesen a kapacitás-elosztás folyamata nem áll meg az éves igények kiutalásánál, innentől folyamatosan történik a megrendelői igények alapján. Mindenképpen pozitív viszont, hogy évről évre egyre nagyobb arányban kerülnek megrendelésre éves igények, így segítve nem csak a VPE Kft. kapacitás-tervezési, de a pályahálózat-működtetők szolgáltatás tervezési tevékenységét is.

A bejegyzés trackback címe:

https://vpekft.blog.hu/api/trackback/id/tr4216672354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

A vasúti kapacitás-elosztó

Friss topikok

süti beállítások módosítása